jueves, 2 de mayo de 2019

Vacances en Italia

VIATGE DE FI DE CURS A ITALIA
Resultado de imagen de coliseu roma 


Coses que m'han agradat: A aquest viatge en general m'ha agradat molt fer-ho, sobretot perquè l'he fet amb els meus amics/gues. Però parlant del viatge m'ha agradat molt visitar el patrimoni històric d'Itàlia com el Coliseu de Romà o la Basilica de San Pere,però la que més em va agradar visitar va ser visitar la Fontana Di Trevi. Apart del seu patrimoni històric em va agradar molt el seu menjar típic perquè així vaig provar las diferents maneres de com cuinaven allà la pasta. El que més em va agradar del menjar va ser la lasanya. També em va agradar els hotels, sobretot el primer perquè teníem tot el hotel per nosaltres. 
Resultado de imagen de basilica de san pedro 
Coses que no em van agradar:

Aquest viatge les coses que no em van agradar van ser les cues infinites que hi havia a cada museu, basilica... que entràvem, la que pitjor va ser la Basilica de Sant Pere que vam haver d'aguantar a la cua durant 1 hora. El menjar tampoc em va agradar molt perquè sempre posaven el mateix dinar: macarrons, pollastre amb patates i postre. I tampoc em va agradar molt el segon hotel ja que les persones del restaurant no eren molt agradables i a més les habitacions estaven brutes.

 Resultado de imagen de fontana di trevi

#ES UN VIATGE QUE NO OBLIDARÉ MAI

No hay comentarios:

Publicar un comentario