martes, 30 de abril de 2019

Vacançes de setmana santa

SETMANA SANTA 2019

Aquest any a les meves vacances de setmana santa (15 d'Abril - 21 d'Abril ) no vaig fer gaires coses ja que la setmana abans de setmana santa la meva àvia es va posar molt malalta i va estar estar ingresada a l'hospital tota la setmana d'abans i tota la setmana santa. Tots els dies estava amb ella a l'hospital perquè sóc la seva neboda preferida i cada vegada que anava jo l'animava tant que li feia parlar i fins i tot li treia un somriure. 
Quan anava jo la meva àvia sortia a passejar amb mi i amb el seu amic inseparable, els sueros que l'ajudaven a estar ben hidratada, també l'ajudava a menjar i l'hi ajudava a anar al lavabo ja que per a ella sola no tenia gaires forces per moure's.
Al principi quan vaig veure a la meva avia plorant em va donar molta pena ja que estava entenent que li feia molt de mal però quan vaig veure que amb mi s'animava em vaig posar contenta. 
Lo que tenia la meva àvia era un bacteri a l'estòmag que l'impedia menjar i que feia que vomités. 
Ara ja s'esta recuperant a casa i ja comença a ser la persona que era abans. 
A la setmana santa m'hagués agradat fer més coses però com es va posar malalta la meva àvia em va cambiar els meus plans. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario